fredag den 15. maj 2015

Æbleblomst og pæreskal

Jeg er virkelig glad for min Samsø-trøje, elsker forår, at det grønnes og de smukke æbleblomster, med forventning om at det nok skal give nogle æbler i år.

Trøjen er fra bogen Kunsten at strikke en ø af Annette Danielsen. Garnet den er strikket i er Blackhill Højlandsuld i farven pæreskal fra Garnudsalg.

Det er lidt ligesom med køerne der kommer på græs efter en vinter i stald, når min hund kommer ud at lege om foråret. Han er nu også pjattet med at lege i sne, men det har der ikke været meget af i vinter. Der er ikke noget som en glad hund og lige om lidt er det sommer!






2 kommentarer:

  1. Fantastiske forårs billeder, det bliver man helt glad af at kigge på. Din trøje er super flot, og jeg er vild med farven. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Berit, jeg nyder min hund, mit strikketøj og alle de dejlige forårsfarver :)

      Slet