tirsdag den 28. juli 2015

Garnet der kun ville være grantræ

Forrige efterår strikkede jeg en poncho til min ældste pige, sådan frit inspireret af et grantræ. Men hun syntes det lignede et grantræ lidt for godt, så den har bare ligget i skabet. Dansk pelsuld er for godt garn, til bare at blive gemt væk. Derfor har jeg trævlet den op, og vupti har jeg et nyt strikketøj...


 ...og selvom det er en regnfuld og blæsende sommer, kan jeg sagtens få tiden til at gå.


Hun ønskede sig i stedet sådan en over skuldrene, hun lige kunne kravle i og uden knapper. Derfor faldt jeg for denne Conic.

Jeg er allerede kommet godt i gang, så vi må håbe den passer damen. Faktisk synes jeg stadig det ligner et grantræ?!


2 kommentarer:

  1. men et meget flot grantræ... du skal bare ikke strikke røde kugler på ;) Jeg synes det er et super flot mønster. Er spændt på at se resultatet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, man skal nok ikke pynte sig for meget eller sætte en stjerne i håret ;)

      Slet