mandag den 31. august 2015

Skønne Conic

Boleroen Conic er færdig, og er virkelig skøn til en grå og våd regnvejrsdag som i dag. Den er ikke særlig fotogen på en bøjle, men vil forhåbentlig tage sig bedre ud, på en med rigtige skuldre og arme. Jeg håber den passer damen; ellers kan jeg sagtens selv krybe i den.

Den var nu meget sjov at strikke. Først med et rygstykke oppefra og ned, hvor skulder/arme er strikket ud fra - på den anden led.

Til sidste kant var der over 550 m, så jeg måtte strikke over flere rundpinde, da jeg ikke havde en der var lang nok. Men færdig blev den da, selvom hver omgang tog lidt tid.

Den er strikket i Dansk Pelsuld 8/2 på pinde 3.



4 kommentarer:

  1. Den er godt nok flot og sikke en skøn grøn farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er nok en af dem, man kan få lyst til at strikke flere af :)

      Slet
  2. Den ser vældigt fin ud! Lige til at kravle i.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at overrække den en stormfuld efterårsdag, så kan hun kravle alt det hun vil :) :)

      Slet