lørdag den 28. februar 2015

Ud med februar

Først savnede jeg at sidde i min strikkestol efter min datters hospitalsophold, med efterfølgende pasning og opvartning. Nu savner jeg den efter 10 dages influenza. Jeg forstår virkelig at ældre og svagelige kan dø af en influenza, for hold nu op hvor har jeg været syg. Kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har haft sådan en omgang.

Mon ikke det er et godt tegn at jeg har lyst til at skrive og strikke igen? Jeg mangler bare energien, som forhåbentlig kommer tilbage så snart feberen er væk. Måske er det hele meget bedre i morgen, for da er det forår - i hvert fald i følge kalenderen. Jeg trænger til sol og varme! Når det er 10 gr. varmere udenfor, sidder jeg på den anden side af ruden og strikker. Måske med en ulden trøje på, men pyt. Bare det at komme ud i den friske luft igen, med fuglekvidder og forårets løgblomster. Det bliver godt; jeg kan slet ikke vente.

3 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå at du savner den. Ønsker dig god bedring, og håber snart du kan krybe udendørs med tæppe, varme sutsko, og en god kop te :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg glæder mig også til en ny sæson terrassestrik!

      Slet
  2. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlet