mandag den 22. august 2016

Sommerlige Fiona

Endelig blev Fiona toppen klar til brug. Det var lidt svært at finde knapper til kanten - ikke for store, da de sidder tæt, og store nok, så de passer til knaphullerne. Men det lykkedes med disse træknapper fra TusindfrydCPH.


Sommeren er vendt tilbage, og roserne har sat nye knopper! Det er slet ikke slut med terassestrik og sommerstemning. Faktisk var det ganske lunt til sent på aftenen i går, selvom det er slut med lyse nætter. Men jeg gik nu alligevel ind for at se håndboldkampen, der var guld værd!

5 kommentarer:

  1. Ih, hvor er den fin! Flot arbejde.

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare flot Marianne :) Jeg er dybt imponeret over din kunnen. Jeg ville ønske, at jeg havde dine evner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Øvelse gør mester, Berit... du udnytter til fulde dine gode evner i et køkken :)

      Slet
    2. Tak søde :) Jeg øver og øver ;)

      Slet