tirsdag den 22. november 2016

Lige til halsen

Nu fik jeg strikket hals på Delft-trøjen, hvor jeg brugte vendestrik i stedet for at lukke af og samle op. Det blev mere ensartet og pænt. Dog overvejer jeg at lukke kanten en smule strammere af.
Meeeen... altså! Ærmerne er lige stramme nok midt på overarmen, selvom resten af trøjen passer fint. Så nu skal den lige i tænkeboks. Svigermor har også strikket en; dvs. at hun nu strikker bærestykket om for 3. gang. Noget siger mig at opskriften er målrettet nogle fladbrystede piger med spaghettiarme. Men mønstret er bare så fint!

2 kommentarer:

  1. Den er super flot i mønstret :-)
    Og der er sikkert en som bliver meget glad for den.
    Aften hilsner fra Maria
    "Giveaways i Danmark" og
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig :) Hvis ikke jeg selv kan skrue mig ned i trøjen, finder jeg nok en anden den kan passe.

      Slet