mandag den 28. september 2015

Eventyrvotter

Manden tog til Norge for at hjælpe familien med at flytte, og som "tak for lån" fik jeg bogen Eventyrvotter. Skulle det være en anden gang, siger jeg bare! Hvor har jeg dog ønsket mig den bog (der ikke er til at opdrive i Danmark), og syntes der var frygtelig længe til jul. Desuden kan man jo ikke være helt sikker på, hvad der ligger under juletræet. Men nu har jeg den, og jeg glæder mig virkelig til at kaste mig over de eventyrlige vanteopskrifter, og strikke med Vottelauget.

Men der er lige et par projekter, jeg skal have hæftet enderne på først...

4 kommentarer:

  1. Åh den bog kunne jeg også godt tænke mig. Jeg har tilgode at strikke vanter, men mon ikke jeg får prøvet i løbet af vinteren?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle af opskrifterne kan købes på Ravelry (votter fra eventyrskogen), men der er ikke noget som at have dem i en fin bog! Det er hyggeligt at strikke vanter hele året, men især når vi får vind i træerne og ild i brændeovnen :)

      Slet
  2. Nej, hvor er du bare lykkens pamfilius! Tillykke med den fine bog. Glæder mig til at se, hvad du får strikket.
    (Han er opdraget godt, sådan at opspore dine yndlingsbøger!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nu svigerinden han havde sendt ud at handle, og som sagde "tak for lån" af manden :) Jeg har nok en evne til at snakke meget om de strikkebøger, der bare ser så spændende ud...

      Slet