tirsdag den 9. september 2014

Hverdag og gummistøvler

Nu er det hverdag igen og efter dagens træning, gik jeg en tur igennem Frederiksborg slotshave. Her fik jeg et glimt af det idylliske slot i solskin. Det var helt eventyrligt på en ellers grå og overskyet dag.

Senere kom min mand med disse fine gummistøvler til mig - med strik :-) Det har længe været tiltrængt med nogle nye, vandtætte "smut-i-haven-gummistøvler" og så finder han lige nogle med dette fine, nordiske mønster. Ikke fordi de bliver varmere af det, bare ekstra flotte.




4 kommentarer:

  1. Jeg elsker Frederiksborg slot. Det er så smukt.
    Gummistøvlerne er lige i øjet til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Smukt og som at træde ind i et eventyr. Ærgerligt at svanen svømmede ud af billedet...
      og støvlerne passer mig som en glassko på Askepot :)

      Slet
  2. Billeder fra min hjemby, smukt. Gummistøvlerne er da bare super fine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, her er virkelig smukt, stor idyl og ro, selvom byen er tæt på :)

      Slet