torsdag den 9. oktober 2014

Cookies og Marius

Min datter er lige taget på studietur til USA og mens hun er på tur i New York, spiser jeg hjemmebagte Peanut Butter Cookies. Dåsen er næsten tom, for den var også med til Strikkecafé i går. Opskriften er på amerikansk og målt i cups og fahrenheit, dvs. sådan ca..., men de bliver alligevel lige gode hver gang.

Kagedåserne er en gave fra familien i Norge og det er virkelig heldigt jeg har dem, for man kan ikke købe dåserne i Danmark - ikke engang på internettet. Marius er rigtig norsk med norsk på, faktisk symbolet på det ægte norske, så det er nok derfor at man skal til Norge for at købe Marius ting. Jeg må indrømme at jeg er ret pjattet med mine kagedåser og når jeg nu ikke kan nå at strikke alt i verden, er det godt at man kan udleve sin entusiasme på andre måder. I kan se flere Marius ting til køkkenet her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar