torsdag den 30. oktober 2014

Venindetur

I går var jeg på tur i København med min jyske veninde. Hvor er det skønt at have en veninde, der tager toget den lange vej flere gange om året, bare for at bruge en dag sammen med mig. Vi plejer at gå fra café til café i city, men vi havde aftalt, at vi skulle køre i metro denne gang. Bare sådan 2-3 stop. Det blev en tur til Amager, hvor vi brugte lejligheden til at gå forbi Rasmilla.


Her købte jeg et englekit fra Kastaniestrik.  Dem har jeg længe haft kig på til julepynt, de er virkelig fine! Faktisk kender jeg ikke H.C. Andersens eventyr om Englen. Det må jeg have læst.
De to nøgler Rauma Finullgarn er til nye julekugler. Jeg valgte en brændt/rustrød og sandfarven i stedet for den traditionelle julerød og nissegrå. Bare for at prøve noget nyt.

I sommers tog jeg dette billede af lysekronen, der hænger hos Rasmilla. Jeg er vild med den og kommer lidt i julestemning, hver gang jeg ser den - uanset årstid. Den er en rigtig hyggespreder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar